sobota, 15 lutego 2014

Wale(n)tynki XDD

Witam ♣
Ostatnio dużo myślałam nad tym żeby przenieść się na bloggera.Mimo,że pinger to miejsce,w którym już
mam swoich przyjaciół i wrogów,miejsce w którym zaczęłam swoją lalkową
karierę to postanowiłam ,że


♦CHWILA PRAWDY♦


będe pisać na blogspocie przez jakiś czas,a potem zobaczę co będzie ☺
No pinger to mój pewnego rodzaju drugi dom to wiecie wkurza mnie to ciągłe,ślimacze dodawanie się zdjęć i np.to,że nie można dodać pliku większego niż 2 MB D;
No,ale zobaczy się,co będzie to będzie ^^
A teraz wracam do tytułu, którym są Wale(n)tynki XDD
Ola razem ze swoją Kate były u mnie na noc z 13 na 14
Haha,nawet z Olą o 01.00 przytuliłyśmy się z okazji Walę Tynk(ów) ^^"
Z tejże okazjąsi :D Postanowiłam zrobić historyjkę.
A pamiętacie ten wpis?
Była tam pewna historyjka i stwierdziłam,że fajnie by było zrobić kontynuację w Święto Zakochanych♥
No dosyć tej słodkości w piśmie,czas na słodkość w zdjęciach!!
Takie cztery bonusowe  zdjęcia na początek ;)



 -Kate,nie mam pojęcia po co ozdabialiśmy te meble -,-
-No wiesz...
-Co?
 -Bo Walentynki są całkiem urocze...
-wat?
 -Kate ty masz coś zle z tą wielką łepetynką!
 -Hmm,no nie wiem jak chcesz...
 -Biedny Kejciok pokarany przez los ;(

-Ej,Loui!
-Co tam znowu?

 -Patrz jakiś karton,chodz zobaczymy co to.
-Pff,no ok -.-
 -Ehh i jakiś sok...Kate co o tym myślisz
-...
 -Chyba temu komuś się spieszyło c'nie?
-Racja,Lou
-Pff,cały pyszny sok...ZMARNOWANY!!!
-Dobrze,Loui już spokojnie >:
 -Czasz wkroczyć na wojenną ścieżkę Katniss.
-Yay, nareszcie powiedziałaś do mnie Katniss! ♥
-Sprawdz co jest w tym pudle!
 -To Walentynki!Dla mnie i dla ciebie!Ej zaraz,zaraz...Która godzina?
-15.45
-O nie,spóznie się na zajęcia!Muszę lecieć.pa!
-No papa.
 -Hmm,ta jest dla mnie?Dziwne,czy to możliwe?
 "Droga Loui!
Kocham cię jak powietrze,
jak dziurę w starym swetrze,
jak drzewo na polanie. . .
Po prostu kocham cię. . .KOCHANIE♥
Kochający m."
 -Jeju jakie to słodkie!
-Nie wierze,a jeśli to prawda?
 -Jeśli to...MAO?!
 -Och,marzyłam o tym!
 -To jest tak cudowne,że. . .
-Zaraz,chwilunia. . .
 -A co z tym sokiem?
 -Ojej,tu jest nawet serduszko ☻♥
 -Hmm,niby została jeszcze resztka. . .
 -Lepiej odepnę tego dzyndzla *rzuca w kąt*
 -Achh,on pachnie jak mój ulubiony sok pomarańczowy!Nie mogę się oprzeć on mnie wabi!!
 -Tylko łyczek. . .*pije do dna XDD*
 -Och!
 -Aaa. . .Czuję się. . .*ziewa*
 -Sennie. . .*znów ziewa*
 -Ałaaach *GIGA ZIEW XDD*
 -*śpi*
  "A wszystko przez małą,tajemniczą fiolkę. . ."

Mam nadzięję,że się podobało!
Do zobaczenia w następnym poście!
♦Papa♦

3 komentarze: