poniedziałek, 24 lutego 2014

Hejczik ;D
Co tam u was?Jak wam minął dzień?
Ja jestem na happy level hard ^^'
A m.in. dlatego,że dostałam dziś dwie 5 z matematyki :)
Jedną za odpowiedz,a drugą za kartkówkę ^____^
No i pani mi pozwoliła poprawić testaaa,yay!
Cieszmy się i radujmy ^#^
Jedyną złą rzeczą dzisiaj to był chyba sprawdzian z przyrody. . .buuu!!!
Nie napisałam tylko na 2 pytania (wszystkich było 15 ^^') i zamiast napisać 90 stopni,napisałam 180 XDD
Ale i tak jest jeszcze światełko w tunelu,że uda mi się wyjść z 5 na koniec (miałam 4).
Moje terazniejsze oceny z przyrody to 6 ^^"
A co wyjdzie z testu. . .zobaczymy . . .
No,ale dość o mnie czas na lalki :D
Patrzyłam sobie i patrzyłam i znalazłam stare zdjęcia Lou i Lolly (dawniej Robecca ;) )
Powiem wam ,że Monsterki wyglądają meega uroczo w pullipowych ciuszkach ♥.♥
No dobra dosyć gadania czas na zdjęcia;
 Na początek pajączek ;*
 Lou nadchodzi XD



 Lollyyy ♥ Moja kicia ♥.♥

 Takie brzydkie,rozmazane,ale i tak mi się podoba :]

 askuś ;)
Papa!

1 komentarz: