niedziela, 15 czerwca 2014


Hej wszystkim!!
Jak wam czerwiec mija?Mi całkiem dobrze ;)
Wiem,wiem od 35 dni nie było wpisu.Wybaczcie mi ,ale ...
No dobra przyznam się...
Nie chciało mi się dodać wpisu,bo prawie caały czas łaziłam.Jak nie po lesie to po łąkach i wiochach i nie wiadomo czym.
Ale są też plusy,mianowicie zrobiłam naprawdę duużo zdjęć,które podziele na dwa wpisy.
Więc,w dzisiejszym wpisie w części pierwszej pokaże wam kilka balkonowych zdjęć i ogólnie plenerowych.
Natomiast w drugiej części wpisu zobaczycie przeprzeprzepiękne ubranka od Magu ,której oczywiście dziękujemy ♥
A na koniec przedstawię wam krótką sesyjkę z Loui,krzesłem i moją bluzą w roli głównej ^^
A tak poza tym to pomoocy!Chcę kupić chipy Lou ,ale kompletnie nie wiem jakie.
Najbardziej podobają mi się animalsy i myslałam nad ciemno zielonymi,czarnymi lub jakimiś innymi w ciemnych odcieniach.
Ludzie doradzcie!!
Ok,teraz pierwsza część zdjęć








 Czas na ubrankaa ♥





 Koszula jest fajna,bo można ją też założyć lalce do spodni itp.
 A teraz sukienusiaa



 I...agencki płaszcz ~.°˘




I seszja ♥.♥











Ok,to tyle z tego co chciałam wam pokazać.
Przypominam;

2 komentarze:

  1. Nie wszystkie zdjęcia bym wybrała, niektóre zrobiłabym z innej perspektywy, ale generalnie są one urocze i mi się podobają. Poza tym: uwielbiam Panny w takich ognistych, wyrazistych włosach :3

    OdpowiedzUsuń