niedziela, 13 kwietnia 2014

Mebelki.

Witam!
Ugh,ale ja długo nie pisałam.Jestem na siebie wściekła.Leń jest bezlitosny,zawsze mnie dopadnie.
Ale nie tylko przez lenia nie pisałam.Otóż są osoby.które porwały moje serce i gdy ich słucham serce mi drży.Pierwszy raz mam taką sytuację.Ale jest jedna bardzo wyjątkowa ich piosenka,przez którą aż ciężko mi oddychać. . .


Tak,teraz założe się,że 50% komentarzy to będzie;
"Jak możesz ich słuchać?!"
"To idioci!"
"Debilizm. . ."
Tak zero wyrozumiałości
ZERO
Ale dobra nie będe zwracać uwagi na te osoby.
Owszem szanuje zdanie innych,ale chyba można się wyrażać z kulturą,prawda?
A teraz z innej beczki.
Jak wam poszedł test szóstoklasisty?
Ja mam tak ok.29/30 pkt,ale nie liczyłam opowiadania i ogłoszenia.
Muszę mieć przynajmniej 35 pkt żeby dostać lustrzankę. . . 
O, i przypomniałam sobie.
Niedługo ten blog przejdzie naprawdę DUUŻE zmiany ;)
Ale,tematem dzisiejszego posta są mebelki,które kupiłam w IKEI wczoraj.
Rozmiarem są idealne,a jak ktoś mieszka koło IKEI to naprawdę polecam sprawdzić ^^"
Dobra teraz sobie zobaczcie jak wyglądają:
 Oto co zawiera:
 Serduszko z gigantyczną ikeiową metką
 Wydzieranki!
 Krzesło
Stolik
 Sofa
 Dywan
 Regał
 Całość
 Kawałek wydzieranki:
 No i Lou


 Kosteczka,dzięki mojemu super złomowi (czyt.aparatowi).któremy wypada obiektyw można robić fajne zbliżenia;

      Ok,to tyle.
Miło będzie jak zostawoicie po sobie ślad ;)
Papapa ;**

3 komentarze:

  1. mi w tych mebelkach z ikei podoba mi sie tylko regal.��Jak bede w ikei to na pewno skusze sie na ten zestaw. ��

    OdpowiedzUsuń