środa, 7 sierpnia 2013

Cześć!
Już dawno nie było wpisu na blogspocie,bo po prostu o nim zapomniałam XD.Ogólnie to dobrze u mnie jest.W ostatni tydzień sierpnia jadę nad morze polskie (mieszka ktoś,bo można by było meeta zrobić ^^) tyle,że nie wiem dokładnie do jakiego miasta o.O .Lou za niedługo dostanie wiga i obitsu (od razu mówię ,że jeszcze nie zamówiłam).No i ogólnie rozglądam się też za jakimś fajnym dalem ^^.Niestety mój wymarzony jest albo wyprzedany albo za 1500 złotych :(.

Postaram się bardziej zadbać o bloggera żeby mu smutno nie było D: (XD)

Ale póki co to zdjęcia,bo narobiłam ich dużo a zapomniałam dodać :D.Niektóre zrobione u cioci,niektóre u Oli ( http://cleodenil5696.pinger.pl/ ) ,a jeszcze inne gdzieś tam ^^".
Innymi mówiąc:
ZAPRASZAM NA SPAAM!





Zdjęcia u Oli



 Z minionkiem (kocham minionki ^^)
"Rzekowe" zdjątka









I ostatnie zdjęcia u cioci :)








 Ok to do napisania!
PAA!!! 

1 komentarz: